Fr

MEDIA

JCDecaux lanceert nieuw DOOH-aanbod voor luchthavens

Woensdag 14 Februari 2024

JCDecaux lanceert nieuw DOOH-aanbod voor luchthavens

JCDecaux kondigt de lancering aan van het eerste internationale programmatic DOOH-aanbod op luchthavens. Dat stelt merken en bureaus in staat om dynamische, gerichte en gecontextualiseerde contentcampagnes in te zetten op luchthavens die worden beheerd door JCDecaux en actief zijn in programmatic advertising, via het VIOOH SSP en tientallen DSP's, waaronder Displayce, waar de oplossing al actief is.
 
Dankzij het aanbod kunnen de klanten van JCD in contact komen met meer dan 70 miljoen passagiers per maand, goed voor bijna 2 miljard views op een netwerk van meer dan 3.000 schermen in de grootste luchthavens. Meer specifiek, in eerste instantie in 15 van de drukste luchthavens ter wereld, waaronder Brussel-Zaventem, dat sinds 2022 beschikbaar is via programmatic aankoop.
 
Op 28 februari organiseert JCDecaux een webinar om het nieuwe internationale onderzoek ‘First Class Advertising - The Enduring Magic of Airports’ te presenteren, dat is uitgevoerd door Ipsos en zich richt op luchthavenomgevingen in 14 landen.

Archief / MEDIA