Fr

AGENCIES

De Mutualité Chrétienne bevestigt Strategie

Dinsdag 2 April 2024

De Mutualité Chrétienne bevestigt Strategie

Na het maken van een nieuwe merkspot voor de Mutualité Chrétienne in 2022 en het begeleiden van de adverteerder in zijn digitale rekruterings- en contentstrategie in 2023, breidt Strategie de samenwerking met de mutualiteit verder uit door het ontwikkelen van een nieuwe tv-spot voor de Dento+ verzekering.
 
In overeenstemming met de tone of voice van de merkspot en in een levendige, eigentijdse stijl toont de nieuwe Dento+ campagne een aantal mensen die zich vragen stellen over de gezondheid van hun gebit, voordat ze te horen krijgen: ‘Avec Dento+ et la MC, la réponse est toujours oui’ (Met Dento+ en de Mutualité Chrétienne is het antwoord altijd ja’).

De tv-spot wordt aangepast naargelang de doelgroepen en de formaten. In het mediaplan is ook nog plaats voor radio en digital.

Archief / AGENCIES